REKLAMA
Znaleziono 8355 wyników
[Warszawa] Stolica najbardziej atrakcyjnym miastem dla biznesu w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Stolica najbardziej atrakcyjnym miastem dla biznesu w Polsce
Warszawa pozostaje najbardziej atrakcyjnym miastem dla biznesu w Polsce. Aż 28 proc. przedsiębiorców...
Inwestycje oświatowe w Krakowie w 2024 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Inwestycje oświatowe w Krakowie w 2024 roku
Budżet miasta Krakowa na 2024 rok został uchwalony, Rada Miasta Krakowa przyjęła również Wieloletnią Prognozę Finansową. W 2024 roku miasto Kraków planuje wydać 2,6 mld zł na edukację i wychowanie.
Legnicka SSE zrealizowała strategiczną inwestycję w podstrefie Krzywaartykuł
Pokaż artykuł
Legnicka SSE zrealizowała strategiczną inwestycję w podstrefie Krzywa
Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna (LSSE S.A.) oferuje szeroko rozumiane wsparcie dla firm; głównym elementem oferty jest ulga w podatku dochodowym na nowe inwestycje. Ale to nie wszystko. LSSE realizuje m.in. także własne działania inwestycyjne, których celem jest rozwój infrastruktury. Przykład? LSSE zakończyła modernizację Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w podstrefie Krzywa, w miejscowości Osła (gmina Gromadka, powiat bolesławiecki), w województwie dolnośląskim.
CTP stawia na Polskę i zapowiada kolejne inwestycjeartykuł
Pokaż artykuł
CTP stawia na Polskę i zapowiada kolejne inwestycje
W 2024 roku Grupa CTP dostarczyła na rynek ponad 1,2 mln mkw. powierzchni przemysłowo-magazynowej w CEE, w tym 360 974 metrów kwadratowych w Polsce, z czego 92 proc. było skomercjalizowane w momencie ukończenia. Dominującymi najemcami są firmy 3PL (30 proc.), produkcyjne (21 proc.) i motoryzacyjne (16 proc.). Portfel nieruchomości Grupy wzrósł do 13,3 mln mkw., a udział Polski wynosi 6 proc.
PKP PLK S.A. i Ukrzaliznytsia rozwijają strategiczną współpracę dla lepszych połączeń kolejowych między Polską a Ukrainąartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK S.A. i Ukrzaliznytsia rozwijają strategiczną współpracę dla lepszych połączeń kolejowych między Polską a Ukrainą
Zapewnienie ciągłości i bezpieczeństwa ruchu kolejowego przez granicę polsko-ukraińską, a także wspólne działania w zakresie utrzymania i rozwoju infrastruktury – to główne cele umowy ramowej podpisanej przez Polskie Linie Kolejowe oraz Kolej Ukraińską (Ukrzaliznytsia). Dokument jest efektem m.in. zeszłorocznej wizyty członków zarządu PLK SA w Ukrainie i stanowi fundament dla dalszego zacieśniania partnerstwa pomiędzy zarządcami infrastruktury kolejowej obu krajów.
Wodociągi Górka Narodowainwestycja
Pokaż inwestycję
Wodociągi Górka Narodowa
Kraków
S19 Boćki – Malewiceinwestycja
Pokaż inwestycję
S19 Boćki – Malewice
Boćki
[Warszawa] Ideal Idea Park Iinwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Ideal Idea Park I
Warszawa, Włochy
[Warszawa] Nowy Punkt IIinwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Nowy Punkt II
Warszawa, Targówek, Poborzańska 43
Stacja narciarska Karpacz Ski Arenainwestycja
Pokaż inwestycję
Stacja narciarska Karpacz Ski Arena
Karpacz, Ścięgny, Turystyczna 4
Baletowa 82inwestycja
Pokaż inwestycję
Baletowa 82
Warszawa, Ursynów, Baletowa 82
Supernova (Spravia)inwestycja
Pokaż inwestycję
Supernova (Spravia)
Gdynia, Kopernika 137
Unikat Apartamentyinwestycja
Pokaż inwestycję
Unikat Apartamenty
Gdańsk, Piecki-Migowo, Belgradzka 114
ul. Ogrodowainwestycja
Pokaż inwestycję
ul. Ogrodowa
Ełk, Stare Juchy, Ogrodowa
Racławicka Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Racławicka Park
Szczecin, Racławicka 1
Globalna firma DataArt stawia na Wrocław i zwiększa zatrudnienieartykuł
Pokaż artykuł
Globalna firma DataArt stawia na Wrocław i zwiększa zatrudnienie
Kolejna duża, globalna firma stawia na swój rozwój w stolicy Dolnego Śląska. W maju 2025 roku mija dokładnie 10 lat od otwarcia wrocławskiego biura DataArt – amerykańskiej firmy IT, zajmującej się konsultingiem technologicznym i tworzeniem rozwiązań IT dla klientów z całego świata. Z kilkuosobowego zespołu oddział urósł do niemal 400 specjalistów i stał się największym oddziałem DataArt w Polsce oraz jednym z największych na świecie. Firma cały czas prowadzi rekrutację nowych specjalistek i specjalistów do swojego oddziału we Wrocławiu.
Fresh Logistics Polska otwiera nowe centrum logistyczneartykuł
Pokaż artykuł
Fresh Logistics Polska otwiera nowe centrum logistyczne
9 czerwca 2025 roku odbyło się uroczyste otwarcie nowego centrum logistycznego Fresh Logistics Polska w województwie podlaskim. Nowoczesny obiekt, zlokalizowany przy ul. Ciepłej, to nie tylko ważna inwestycja dla firmy, ale również istotny impuls rozwojowy dla całego regionu. Centrum wspiera dalszą ekspansję usług logistycznych w kontrolowanej temperaturze, odpowiadając na potrzeby coraz bardziej wymagającego rynku produktów świeżych. Nowa inwestycja przełożyła się także na wzrost zatrudnienia w regionie. Dzięki uruchomieniu obiektu pracę znalazły osoby zarówno w obszarze magazynowym, jak i biurowym, w tym logistycy, pracownicy administracyjni, specjaliści ds. transportu oraz obsługi klienta.
Wojna w Ukrainie, napływ uchodźców, inflacja i rosnące ceny energii miały w 2022 r. duży wpływ na rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Wojna w Ukrainie, napływ uchodźców, inflacja i rosnące ceny energii miały w 2022 r. duży wpływ na rynek handlowy w Polsce
Wojna w Ukrainie i związany z nią napływ uchodźców, inflacja i rosnące ceny energii miały duży wpływ na rynek handlowy w Polsce. Analogiczne do zeszłego roku pozostają preferencje konsumentów, aby kupować w pobliżu miejsca zamieszkania, a to motywuje deweloperów do budowania kolejnych parków handlowych i centrów convenience w małych miastach. Podsumowując 2022 rok, eksperci Colliers wybrali najistotniejsze wydarzenia ostatnich 12 miesięcy oraz trendy, które będą kształtować rynek handlowy w 2023 roku.
[śląskie] Pierwsza tego typu inwestycja w Zagłębiuartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Pierwsza tego typu inwestycja w Zagłębiu
Zagłębie Dąbrowskie przeżywa biznesowy renesans. Intensywny rozwój gospodarczy, coraz większa liczba...
Nowe podejście do Programu CPK ​i rozbudowy sieci kolejowej. Odkłamanie mitów i wnioski na przyszłość artykuł
Pokaż artykuł
Nowe podejście do Programu CPK ​i rozbudowy sieci kolejowej. Odkłamanie mitów i wnioski na przyszłość
Czy poprzedni zarząd spółki Centralny Port Komunikacyjny „budował 2 000 km linii kolejowych” w modelu „piasty i szprych” w różnych częściach Polski, a teraz „zostało z tego tylko 480 km linii Y”? Czy poprzednio projektowane linie kolejowe „obsługiwały małe i średnie miasta”, podczas gdy obecnie dotyczą „głównie potrzeb aglomeracji”? Przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury, CPK i PKP Polskich Linii Kolejowych sprostowali dziś te i wiele innych mitów dotyczących rozwoju sieci kolejowej w Polsce. Spółka przedstawiła dokument opisujący podejście do realizacji Programu CPK.
REKLAMA